onsdag den 15. juni 2011

Vinder af ugle-etui-gi'væk

Lynhurtigt indlæg.
Har jo haft en "hård" dag. Se forrige indlæg.


Min mand valgte to tal og her er resultatet.

Førstevælger er Regitze (husk at skrive hvilket etui du vil have når du sender adressen)
Og det andet etui går til Rav og krat.

Vil I sende mig jeres adresse på


Og tusind tak til alle der ville være med.
Og velkommen til alle nye læsere, håber I hænger ved fremover..

P.s. Allergien er væk for nu, mit ansigt er igen normalt. Eller i hvert fald som det plejer.




6 kommentarer:

Merete sagde ...

Heldige vindere. Tillykke til jer.
Jeg havde ellers på fornemmelsen.. men nej ;o)

flet ogsjov sagde ...

Tillykke til de heldige :) og godt at allergien nu slipper taget når uglerne "flyver"

Helle Jescika sagde ...

Tillykke til de heldige.

Stort tillykke med fødselsdagen

vidunderlige univers sagde ...

Ku mærke det.. det var ikkke mig denne gang - men vil da lige ønske de heldig tillykke.. Godt du er tilbage til normal face..;0)

Gitte sagde ...

Juhuuuuuuuuuuuuu
Hvor skønt at vinde dit flotte ugle-etui. Det var lige hvad jeg trængte til over på en hård arbejdsdag.

Jeg sender min adr. pr. mail...kan næsten ikke få armene ned ;-D

Godt at det går bedre med allergien..

Regitze sagde ...

Ja ja, juhu jaaaaah! Har sådan manglet et etui til min ipod - det er super fedt med det her lækre ugle et! Sikke en dejlig lørdag. Jeg skriver en mail :-)