lørdag den 18. juni 2011

En super sød Blogger

Det er hvad Tina er.
Hun har en flot blog, hvor hun viser de super fantastiske øreringe frem, som hun laver.
Jeg synes, hun har nogle geniale designs, der får mig til at smile.
Har allerede to par ugle øreringe, et par m&M øreringe. Og ikke mindst et par filur is, som Tina har lavet.
Billederne her er fra Tinas egen blog.
Håber det er iorden jeg har lånt dem!
Hun har så mange flere fede ting, der er værd at tjekke ud!



Nå, men til det, det egentlig drejer sig om.
Tina har lavet nogle fine sommer øreringe, som vi herhjemme har kikket en del på.
Min store pige skulle lige bestemme hvilke farver hun ville have, så vi kunne bestille.

OG SÅ..
Imellem tiden får jeg en pakke - fra Tina -  indeholdende et par af  hendes fantastiske øreringe.




Hva' si'r I så!!

Tina har sendt mig en fødselsdagsgave.
Er hun ikke en af de sødeste bloggere, der findes!!

Tusind tak Tina!!

Dejlig dags hilsner fra



3 kommentarer:

Tina Westergaard sagde ...

Hej Lene
Er glad for du kunne bruge gaven :)

Marlene sagde ...

Det er bare super sødt af Tina.

Kram Marlene

Anne-Marie sagde ...

Jovist Tina er en sød blogger, jeg syntes også det er de mest fantastiske og sjove øreringe hun fremtryller.
OG du fremtryller også meget sødt og sjovt. Jeg tænkte om dette Ugle pattern http://calleighsclips.blogspot.com/2010/12/owl-hat-applique-crochet-pattern.html måske var et du kunne bruge. :-))