torsdag den 23. juni 2011

Et sæt

Igår og idag har jeg fået syet (og hæklet flere nålepuder)


Jeg havde jo lavet et cover til min IPhone. Men manglede en ny taske, der matchede.



Og så var den pung jeg syede for et stykke tid siden, ikke så funktionel.
Den irriterede mig!
Så en ny pung blev det også til.


Karabinhagen er til at hægte min bilnøgle på når jeg er henne og handle.
Så har jeg som regel kun dem og min pung med.

Måske noget for dig? Så kom til min kreadag/aften.
Så laver vi sgu en..
Se nærmere her.


5 kommentarer:

Balles Bazaar sagde ...

Hvor er det bare blevet fint alt sammen.

Siri sagde ...

Så fantastisk fine ting! Pent arbeide, flotte stoffer og en fin liten detalj på den siste pungen her som jeg skal huske på;-) Hilsen Siri

Anne-Marie sagde ...

Wauve det er godt nok et flot og sødt sæt du der har lavet, jeg bliver helt misundelig, men husker ideen, :-O....Rigtig smart det der med karabinen til nøglen, den kan sikkert også bruges til en cykel nøgle.

GOD Sankt Hans

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

OOOhhhhh me like :-)

fru Øvig sagde ...

hvor er det nogen fine ting. Jeg synes din ugle er rigtig sød