onsdag den 1. juni 2011

Så flot!!!

Kender I det, man ser et stykke håndværk og bliver bare benovet.
Sådan har jeg det med den her ugle. Jeg ææælsker den!


Jeg vandt jo en giveaway hos Annette. Med ugle og tape.


Tusind tak endnu engang, jeg er så glad for pakken jeg fik.

Forleden morgen da jeg vågnede, slog jeg øjnene op til dette.



Min mand var på døgnvagt, og den ene hund havde i løbet af natten
 sneget sig op i sengen!
Ja, den så sød ud selvom den var meget slem!

Så har jeg været i Stof og stil idag.
Bare et lille bitte smut.
Her får i et smug kik, regner med at få gang i symaskinen imorgen.



Faktisk har jeg shoppet en del idag, hvilket ikke var meningen.
Der var bare så mange dejlige ting.
Min mor og datter har også fået en del.
Manden er på motorcykeltur med drengene, den store pige til fødselsdag + senere overnatning.
Så lillepigen og jeg skal bare slappe af, fra nu af!

Go' aften til alle.


5 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Ja, flot er den. Det har du bestemt ret i, det var vist en af dem man skulle have deltaget i ;)

Annette sagde ...

Dejligt at du er glad for uglen :-) Jeg tror også den hund er meget slem!

Julie sagde ...

Herlig hund ;0) Du vækkede den vel ikke.
Det er en super lækker ugle du der har vundet

Balles Bazaar sagde ...

Skøn ugle, og så venter jeg spændt på at se hvad der kommer ud af dine stoffer. God fornøjelse.

Julie - 99dresses.dk sagde ...

Den er rigtig sød den ugle :-)

-Julie
www.99dresses.blogspot.com