tirsdag den 28. juni 2011

Pakkeleg

Jeg tilmeldte mig en pakkeleg hos Merethe, fra Mor'skaber.
Har prøvet det før og pakkelege er så sjove og hyggelige.

Og se hvad Merethe sendte mig, altså! Så dejligt..
Indpakningen var super flot.





Indeni pakken var tre nøgler garn i dejlige farver, to metalhjerter, et kit til at lave to perlekæder i grøn og lyserød
og tre totalt søde silkeæbler.
Så dejlig en gave.


Har du lyst til at være med?


De 2 første, der lægger en kommentar til dette indlæg,
sender jeg en pakke til.
De sender en retur til mig, og laver et indlæg på deres blog,
så legen kører videre  . . .







5 kommentarer:

Strikkeglæde sagde ...

Aj, det lyder spændende - jeg er med!!

Moster Pips sagde ...

Vildt, det har jeg aldrig været med til.
Jubbi :))

Lene sagde ...

Så fedt...
Hvis I vil sende mig jeres adresser på lenedragsbaek@mail.dk så vil jeg sende et par pakker jeres vej.
Skal lige "snuse" rundt på jeres blog for at se jeres smag..

Merete sagde ...

Dejligt du ku' bruge det ♥♥

Strikkeglæde sagde ...

Så er pakken kommet og jeg synes det er så fint... Mange tak

Det varer ikke så længe inden der kommer et indlæg på min blog om det.