torsdag den 2. juni 2011

Gi'væk og allergisk eksem

Ja de to ting hænger sammen!!
Igår lavede jeg disse to etuier til min IPhone.



De er lavet af uldfilt
- hvilket jeg så troede var akryl. Noget af det var i hvert fald
I uldfilt er der lanolin - jeg er allergisk overfor lanolin. Big time.
Så ikke bare har jeg to etuier jeg ikke kan bruge.
Jeg har også et ansigt, der er så hævet, at jeg ligner Brian Nielsen lige efter at han havde bokset 12 omgange, bare at Brian var pænere. Og mine læber, i den ene side vel at mærke, er så hævet at det kan gøre selv Anni Fønsby misundelig
Og jeg kløer kløer kløer kløer kløer kløer!
Stort ØV!

Så nu giver jeg begge etuier væk.
Reglerne er som de plejer her på bloggen:
eller næsten

1 lod for at kommenterer
1lod for at linke på din egen blog

Vil du være fast læser er det da dejligt, men ikke "regel".



Sæt igang.


P.s trækkes d.15/6 - det er min fødselsdag!


33 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Nej nej nej, hvor er det bare træls for dig. allergiske reaktioner er noget af det værste.
Jeg linker lige for vil da gerne fjerne disse "forfærdelige" ugler fra dit hjem så du igen kan blive frisk. God bedring

Anonym sagde ...

EJ FØJ FOR EN TRÆLS ALLERGI... god bedring ☺

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder... og er allerede fast læser (super blog du har).

Sanni sagde ...

Åh nej da! Det var sg* da træls, især når de er så flotte!
Jeg vil gerne være aftager til den ene =)
Deltager med 2 lodder...

Unknown sagde ...

så fine, 2 lodder til mig:)

Mivs sagde ...

Puuuh en grum oplevelse. Vil gerne hjælpe dig af med de frygteligt fine ugler og ønsker dig rigtig meget god bedring.

Anne-Marie sagde ...

Uha, kender godt til træls allergi, så de ugler må da straks fjernes fra dit hjem, så jeg er med på 2 lodder. <3

vidunderlige univers sagde ...

Hej Lene...
For F.. da osse.. Du er ski da uheldig.. Dejligt at du igen kan komme ind med kommentarer.. Du har da knoklet dig til de ugleting med blod, sved og tårer.. Men de er fan fitme osse kanon flotte.. YOU can do it..
Vil gerne være med.. Åh kan ik lige huske det med de lodder.. men mon ik det er 2 jeg skal deltage med..
Jeg kommer selv med nogle give aways meget snart.. Vil sgu os´ha flere læsere.. ha ha

Helle Jescika sagde ...

Øv Lene, hvor træls for dig. Håber du kommer dig hurtigt.
De er så fine, dine ugler. Vil gerne deltage med 2 lodder.
Rigtig god bedring.

Strikkeglæde sagde ...

Ih, hvor træls - god bedring herfra! Jge vil gerne deltage med 2 lodder :-)

Tina Westergaard sagde ...

Ej det er godt nok ærgeligt for dig Lene men bliver jo nød til at være med. Du ved jo hvor meget jeg holder af ugler og de her er bare vildt skønne. 2 lodder til mig og krydsede fingrer :)

Charlotte sagde ...

Hvor er de fine, men hvor er det da bare ærgerligt at du ikke kan tåle dem.
Jeg vil gerne deltage med 1 lod

Balles Bazaar sagde ...

Træls med træls på. Men hvor er de bare fine. Jeg er med på 2 lodder og sender ønsker om god bedring til dig over bæltet.
God Flyvedag.

Annette sagde ...

God bedring, og jeg vil gerne være med.

Lola sagde ...

Åh nej dog. God bedring. Men optur, at vi så kan få chancen for at vinde. :) 2 lodder her.

Tanja sagde ...

imponeret over at du kunne holde ud at lave dem færdige.. og det er vi så nogle der er glade for ;)
Er med på 2 lodder..

Sabrina Krighaar sagde ...

Jeg er helt klart med på to lodder, de er da alt for fine!
Jeg synes det er usædvanlig synd for dig du ikke selv kan bruge dem :( God bedring!

Marianne sagde ...

Jeg er med - super flotte etuier - synd du ikke selv kan bruge dem.

Rikke sagde ...

Nøøøj, den er jeg helt sikkert med på.
Jeg er vild med dine to designs.
Smider 1 lod :o)

rikkerose

Regitze sagde ...

Nøj hvor er de fine. Er ked af at du ikke kan tåle dem, det er da super ærgerligt. God stil at give dem videre så :-) Deltager gerne med 1 lod! KH Regitze

Trillemus sagde ...

De er rigtig fine og synd at du ikke kan bruge dem selv. Jeg deltager med to lodder.

Kh Mette

Helene sagde ...

WOW, så kule de var!
Jeg trekker 1 lodd :)
klem

PS; bli gjerne med i min giveaway også ;)

Marlene sagde ...

Hov den havde jeg lige overset.

Har ingen iPhone endnu, men ønsker en helt vildt, så jeg kunne jo starte med et etui.

Deltager med 2 lodder

Pia (mum22boys) sagde ...

Hvor er de søde - jeg snupper neget gerne 2 lodder. Håber du ikke ligner en bokser mere...øv :-(

Mette sagde ...

Ej hvor træls, de er ellers super flotte etuier! :) Deltager med 2 lodder, har linket på min blog.

Marianne sagde ...

stakkels dig ... først bruge en masse tid på disse to skønheder ... og så komme til at ligne en der har været i kamp ...eller værre ..håber du har medicin der kan afhjælpe ... og at du igen ligner dig selv
deltager naturligvis gerne med 2 lodder .... har nemlig lige fået en iphone i weekenden
kram♥

Anonym sagde ...

Ejj sikke da en redelighed, men håber da at du kommer dig hurtigt igen og ikke skal døje for længe med den allergiske reaktion.
Men deltager da gerne med to lodder, så nu er der også lagt et link på min blog.

Unknown sagde ...

Ej hvor er det surt for dig. Jeg skal da gerne hjælpe dig af med dine super skønne etuier.
2 lodder til mig. De om.

Anonym sagde ...

Hej,
Jeg er godt nok multiallerigker, men om jeg er allergisk overfor lanolin aner jeg faktisk ikke. Jeg er derfor med på 2 lodder.
Chiliquilter

Gitte sagde ...

Super flotte...jeg er med ;-)

Håber at det går bedre med allergien.

2 lodder...go' pinse!

Hilsen Gitte

Merete sagde ...

Øv øv øv, hvor surt at have arbejdet på to så fine ting og så ikke kunne beholde dem selv :-(
Men men, det giver jo os andre noget at glæde os til :-)
Jeg er med på to lodder :-)
Og god bedring!

magdowo sagde ...

Wonderful prize!
I would like to invite you to my Giveaway.
I want both.
Magda
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

Gimpenisser v/Karen sagde ...

Hvor er de bare søde dine ugle-etuier.
Deltager med 1 lod

Dorthe sagde ...

God bedring med allergien; men hvor er det synd, du ikke selv kan bruge de flotte etuier.
Jeg står netop og mangler til min nye mobil, så jeg vil meget gerne være med med et enkelt lod, hvis jeg ellers kan nå det :))