fredag den 24. juni 2011

Hvad er klokken?

Tjek lige det her ur ud!!


Fundet her

8 kommentarer:

Marlene sagde ...

For Søren det er fedt!!!

Moster Pips sagde ...

Fantastisk, men min mand ville nok nedlægge VETO.

Hanne sagde ...

Det er sejt men jeg tror heller ikke min mand ville ha´ det hængt op ....Og det er jo ikke et man kan skjule..

Helle Jescika sagde ...

Det er vild fedt. Min mand ville nok ikke tænke så meget over det. Men jeg tænker der hurtigt komme til at hænge nullermænd på det

Susanne sagde ...

Sjovt indslag, men jeg må være ærlig og sige, at det ikke ville finde plads på min væg :-)

vidunderlige univers sagde ...

Jeg synes det er et fedt ur.. Og bare af ren lyst og provokation ku jeg godt have det hængene.. ha ha..

Natasja sagde ...

Thank you so much for featuring my clock! I have no idea what all the comments above say, but I see smiley faces, exclamation marks and could make out a fantastic so I'm assuming it's good. Either way, thanks!

Lene sagde ...

Hi Natasja..hope you read this note. Tried to contact you on your shop, but could not figure it out. But you ar right, they LOVE your clock. And me to.I think it a great design and soon I hope to order one...So when a teal and green turns up, I'll figure out how to order...never done it before..