torsdag den 9. juni 2011

Still kickin'

Så skulle jeg være tilbage...tilbage fra eksem-helvede!
Efter en meget underlig tur ved vagtlægen kl.04 fredag morgen.
Vil lige nævne, at det er et genialt tidspunkt at være ved vagtlægen, ingen ventetid overhovedet!

Er jo allergisk overfor al hormon indeholdende medicin, og sagde det til lægen ved ankomsten.
 Lægen kom så med et totalt  forvirret udtryk og spurgte mig hvad "vi" så skulle gøre!!
Måske ikke lige det jeg ville høre efter af have hvæset som DarthVader de sidste to timer, da mit svælg, læber, tunge og næse var så hævet, at det var næsten umuligt at trække vejret.

Nå - jeg fik et skud i ballen af noget antihistamin lignende medicin.
Hjemme er der så gået lidt under en uge, hvor jeg er transformeret tilbage til mit gamle jeg.
Er på ekstra dosis af antihistamin og creme, der totalt udtørrer huden.
Energi er der intet af og de sidste kræfter er brugt på familie og arbejde.

Så idag vil jeg sgu være kreativ og ride på opsvingsbølgen.
Go'torsdag til alle

3 kommentarer:

Helle Jescika sagde ...

Dejligt at det ser lysere ud for dig. Men det lyder til at være en total skrap omgang. Var det pga lanolinen i det uld, du syede itui af?

Frk Lehmann sagde ...

Dejligt at du er tilbage !! :o) Og øv sikke en omgang..Håber snart du er helt på toppen igen..
Husk nu stille og rolig :o)
Knus Frk. Lehmann

Lene sagde ...

Ja, både det og mit strikketøj. Jeg var på samme tid startet på en poncho, i det dejligste uld..
Nu har min mor fået garnet. Og jeg må finde en anden måde at lave en poncho.