torsdag den 23. juni 2011

Kreahygge hos mig

Så inviterer jeg til en eftermiddag/aften i kreativitetens ånd.
Jeg bor i Aabybro, 20 km. nord for Aalborg, på vej mod Blokhus.



Og det bliver
Tordag d.30. juni fra kl.15 til vi ikke gider mere.
Kan du ikke komme kl.15, dukker du bare op senere.
Jeg sørger for aftensmad og lidt til hyggen.

Ved at der er nogle, der gerne vil lære at sy, og hvis OLINE ART kan komme denne dag, vil der være syvejledning i super klassen. Hun kan 1000 andre fede ting! 
Og jeg kan godt assistere. (Kan også lære lidt fra mig. Evt. med at få syet børnetøj, tasker, patchwork, dimseting o.lign.)
Tag selv symaskine med.
Ellers regner jeg med at alle tager deres krea - ting med. Det som man vil arbejde på
eller gerne vil lære .
Det der er på billedet kan jeg også hjælpe med og har materialer til.
Desuden har jeg en masse til broderi, hvis der er stemning for det.
Og så ved jeg jo med at der er så mange fantastiske bloggere der kan en hel masse.
Så lad os bytte!
Ellers skal der bare hygges og snakkes.
Og skabes kontakter til flere aftner/dage/weekends.

Lig en kommentar og fortæl mig om du kommer.
Nøj hvor er jeg allerede spændt.

22 kommentarer:

Grith sagde ...

Nej hvor bor du altså bare det forkerte sted lige nu!!!

Jeg ville så gerne have været med, men jeg ville nok først kunne være fremme kl 21.

Håber I får en fantastisk aften!

Anne-Marie sagde ...

Nej hvor lyder det spændende,.... desværre :-((

Men jeg håber at i får en hyggelig dag/aften

Anonym sagde ...

Jeg kommer helt sikkert :o)

Tina Westergaard sagde ...

Jeg kunne da godt tænke mig at være med.. kunne være så sjovt at møde nogle af jer andre. Kunne vildt godt tænke mig at lære at hækle de der søde ugler, men har aldrig hæklet før så måske det bliver for stor en omgang ;-)

Helle Jescika sagde ...

Øv, jeg har bare bopæl det helt forkerte sted. Har først fri kl 17 og det tager nok et par timer at nå op til dig. Men hold da op det er er god ide. Jeg håber du får stor opbakning.

Unknown sagde ...

Rigtig godt initiativ, det lyder virkelig hyggeligt. Øv, at det er i den anden ende af landet. Håber I får en skøn dag/aften, selvom jeg altså er ret misundelig :o)

Unknown sagde ...

nøj Lene...

Det vil jeg såååå gerne ... Men har jo glemt hvor du bor..

Og har nok heller ikke lige fri til kl. 15.00. Det gør dog ikke noget, siger du...

Hvor er det lige du bor, så kan jeg tage endelig stilling... Og undskyld hvis du har skrevet det et eller andet sted, har haft så travlt i det sidste stykke tid, at jeg ikke har set det..

Lone

Lene sagde ...

@Lone: Har sat bopæl på nu ;-)
åske lige en rimelig vigtig detalje!!
@Tina: Jeg synes du skal komme. Var også lidt usikker på mit 1.blogtræf. Men det var bare for hyggeligt,og jeg svævede længe på kreaskyen. Kom du bare, det vil glæde mig at se dig IRL.

Tina Westergaard sagde ...

Okay Lene. Glæder mig allerede :-)

LykkeS sagde ...

Nej hvor lyder det mega hyggeligt. Men bor også det forkerte sted i landet...

Oline Art sagde ...

Jeg skal lige have styr på en barnepige - Lykkes det så er jeg med:-)

Balles Bazaar sagde ...

Æv Lene, Hvor er det bare ærgeligt at bo i den anden ende af landet, når der dumper sådan en invitation ned i turbanen.

Lene sagde ...

Det lyder da super hyggeligt. Tror jeg vil se om jeg kan finde tid til det og så trille en tur ned af vejen :)

Trillemus sagde ...

Super god ide og jeg bor jo i perfekt afstand af dig. Desværre er jeg på ferie...ej det må jeg da ikke sige.....jubiii jeg er på ferie og kan desværre ikke deltage. Måske det kunne gentages efter ferien for jeg vil sørme gerne sy sådan en pung og en taske. Ønsker jer en rigtig god dag/aften.

Kh Mette

vidunderlige univers sagde ...

fantastisk INITIV.. ha ha... åh jeg ville gerne .. kender godt din by osv.. men men.. ved ski ik lige om jeg kan.. Hvis mine planer går op i en højere enhed - hører du fra mig igen..
KH Iben

Rikke sagde ...

Hej Lene

Tak for invitationen. Jeg har lige opdaget din blog. Hvis vores ferieplaner bringer mig hjem til mor og far i Brovst, hvor jeg kommer fra, kan du også regne med mig. Jeg giver lige et pip, hvis det er ...

Kh Rikke

Merete sagde ...

øv bøv ... hmmm... tænker stadig men når det nok desværre ikke .... kunne bare være så hyggeligt ♥♥

Gitte sagde ...

Lyder super hyggeligt, men desværre bor jeg langt væk ØV...Go' lørdag.
Hilsen Gitte

Moster Pips sagde ...

Gad vide om, man kan planlægge en arbejds tur?
det må jeg lige undersøge!
Lyder mega hyggeligt:))

Anonym sagde ...

Hej Lene,
Sender du din adresse når vi nærmer os dagen. Jeg skal til et møde i Hjørring kl.13 og så kører jeg direkte over til dig derfra.
Jeg glæder mig super meget :o)

sannepkunst sagde ...

Ej stop...hjælp..hvad er jeg gået glip af... er der stadig plads?

Lene sagde ...

@Sanne: Come on SanneP, masser af plads især til dig. Og så kan du jo vise hvordan man laver armbånd i landkort med hæklet kant!!