mandag den 24. januar 2011

"Nye" møbler

Min søde mand havde møbler med hjem forleden.
 De skulle bare smides væk, men han vidste jo at det var lige mig med sådanne møbler.

Ikke den bedste stand, men bliver flotte når de er repareret og malet.
Der var to store skabe



Et lille nat/senge bord.
Som jeg tror vil være flot med kakler/fliser på bordpladen.



Et vitrineskab til væg, eller til at stå på et underskab.
Måske gardiner i lågerne, eller hønsenet. Alt efter hvor det skal stå.


Og så et spisebord. Det er så blevet savet ned til et sofabord, og er klar til at blive malet hvid.
Det er jeg allerede meget glad for.



Tænk at nogen bare ville smide de "skatte" ud.
Så skal der bare købes hvid maling.

Vi ses...Lene




4 kommentarer:

mette b sagde ...

Du er da en heldig kartoffel!

fie & Co sagde ...

Sikke dejlige møbler du har fået fat i! God arbejdslyst, glæder mig til og de dem når de er færdige;0)
Knus

Randi sagde ...

Jeg ville gerne være i dine bukser. Hvor er du heldig. Det første store skab er helt vildt flot. Lige sådan et der ville gøre sig godt i min gang til overtøj :o)

Anonym sagde ...

Hello, its good paragraph about media print,
we all be familiar with media is a impressive source of facts.


Feel free to surf to my weblog - hardwood floors