torsdag den 27. januar 2011

Glas

Sommetider tager mig og min datter et glaskursus. Bare et kort et på en lørdag. Det er hyggeligt og dejligt at lave noget kreativt med min store pige.
Billedet nedenunder er et  jeg har lavet. Det er lavet af gamle vinduer, der er malet + lidt glas fra en gammel blyinfattet farvet rude.
Og det er så nemt!



Hvad jeg skal gøre med det, ved jeg ikke endnu.

Min datter tager også med sin mormor på kursus. Hun er meget mere erfaren i glas end sin mor. Hun har lavet et par billeder til mig som jeg bare er glad for.


Min mor laver meget glasarbejde.
Her et billede hun lavede til vores bryllup.



Det var tre billeder fra tre generationer.
Har du mulighed for at tage et glaskursus, så bare spring på.
Det er sjovt og man kan lave en masse for ingen penge.

Go' dag...Lene


3 kommentarer:

Marlene sagde ...

Jeg vil også lære det med glas.

Hvor tager I jeres kursus??

Nogle tip???

Stor hilsen

Marlene

Randi sagde ...

Hvor er i bare dygtige.
Jeg er meget imponeret.

Kh Randi♥

Kirsten sagde ...

Hvor er det flot!
Har selv prøvet et glaskursus en enkelt gang og blev overrasket over, hvor nemt man (læs: jeg) kunne fremstille ting, der ligner noget fra en dyr brugskunstforretning... Elsker den slags oplevelser!