lørdag den 29. januar 2011

Alene hjemme - lørdag

Da jeg kom hjem fra døgnvagt her til morgen, var min mand på vej ud af døren. Han skulle selv på døgnvagt. Og han havde gjort rent i hele huset! Så dejligt.
Den bette pige (som jo er vores plejebarn) var taget afsted sammen med sin far.
Og den store pige sover sammen hos en veninde.

Så jeg gik en tur med hundene, 6 km. blev det til.

.

Kom hjem og rechearchede lidt på nettet.
Min veninde skal føde til april og jeg vil gerne lave et babytæppe til hende. Lige nu er hun vild med stjerner og lilla. Så selvfølgelig skal det være som hun ønsker.
Nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg skal lave.




Hælder mest til det nederste mønster, men elsker farverne på det øverste.

Jeg har været ved at hækle et tæppe, og var faktisk lige på nippet til at være færdig. Men kunne bare ikke afslutte det, da jeg ikke var helt tilfreds med min hækleteknik. Det "flandrede" efter jeg hæklede Granny stripes på mine firkanter. Så nu har jeg trævlet det meste op. Har bestemt mig for at starte forfra.



Så det tror jeg at resten af dagen skal gå med.
Det vil være en god aktivitet når jeg nu skal følge med i Danmarksindsamlingen.
Har doneret 500,- og der er rester i køleskabet til aftensmaden. Og jeg har fri de næste 11 dage!!!

Ahh, afslapning...Lene

1 kommentar:

Dorte Klerke sagde ...

Hej Lene
Jeg kan også bedst lide billede nr. 2, det er lidt anderledes, og ikke helt så symmetrisk.