tirsdag den 25. januar 2011

Award

Har godt set rundt om på de forskellige blogs jeg læser, at der bliver uddelt en del awards. Og her forleden fik jeg så også en. Det blev jeg meget glad for.
Men er måske lidt ambivalent til helé dette award show. Synes det er sådan lidt kædebrevs - agtig. Og hvem skal jeg vælge, der er jo så mange skønne bloggere.

Men jeg blev jo også glad for denne award, måske i kraft af at jeg er ny blogger. Så er det dejligt når der kommer gang i kommentarene og jeg ved der er nogen, der læser det jeg skriver.
Så derfor vil jeg give denne award videre til andre nye bloggere.
(som ikke har fået en award endnu)

Iøvrigt synes jeg også det er en god ide med at skulle fortælle om sig selv, tre ting.
Så bliver det lidt hyggeligt.


Awarden har jeg fået af Ditte, tusind tak for det og de pæne ord til mig på din blog.


En dejlig blog og en af mine første faste læsere.
Jeg er helt vild med hendes bloghoved, det har så dejlige farver. Ditte kan bare noget med at sætte farver sammen.
Og så scrapper hun så jeg bliver helt misundelig. Der er så mange fine detaljer i "billederne". Blandt andet en lille vimpel ranke, den er vidunderlig.

Der følger en lille opgave med awarden, jeg skal skrive 3 ting om mig selv,
samt give den videre til 3 bloggere. 
Jeg giver awarden videre til:

Balles Bazar, med en dejlig blog jeg altid læser. Hun er i gang med at strikke en rigtig flot jakke. Den er mørkgrå med et lysgrå mønster. Jeg er bare vild med den.

Farvelade-ballade faldt jeg for da jeg så at hun havde batik farvet sine stof bleer. Hvorfor gjorde jeg ikke det da jeg var storforbruger af disse og syntes de var kedelige.

Sidst men ikke mindst Sysler fra hverdagen som syer lækre uglepuder og solbader i januar!!Det er en rigtig vikinge-kvinde med super kreative ideer.

Så tre "hemmelige" ting om mig selv:

1. Tror jeg har tvangs - rengøring. Kan godt lide at der er ryddeligt og rent i mit hjem. Vasker gulv og støvsuger hver dag. Der hvor det kikser er i min syhule. Det er et stort kaos når jeg er færdigt med noget. ALT roder! Det tager altid mega lang tid at rydde op igen, og jeg orker det ikke altid.

2. Jeg er for tyk - der så er det sagt. Vil gerne tabe mig og motionere mere, men der er altid noget andet jeg hellere vil lave. Har set "Baller af stål" op til flere gange UDEN der er sket noget.

3. Jeg er genert. Helt vildt. Mange der møder mig første gang har svært ved at finde ud af hvem jeg er. Er som en lukket bog overfor fremmede. Med mindre det er arbejdsmæssigt/professionelt, så kører jeg på rutinen.

Nå det var et langt indlæg, håber ikke I er faldet i søvn, men istedet vil tjekke mine award - blogger ud.

Har travlt,  har jo en give away, der skal trækkes.
Spænding!!!

Hilsen Lene
(der iøvrigt gerne vil lære at lave sådan en af de dersens fancy underskrifter)




1 kommentar:

Marlene sagde ...

Hej Lene.

Tusind tak for Awarden, jeg er meget beæret!!

Har fået de en gang tidligere, og har derfor anbefalet 3 andre en gang, så vil nøjes med det. Beklager.

Det er en super lækker blog du har.

Vil super gerne se lidt mere til din mors glashuse og glaskunst, har hun en blog?? Har selv meldt mig til et kursus i glas til marts og jeg glæder mig rigtig meget.

Jeg vil fremover følge din dejlige blog.

Stor hilsen

Marlene