onsdag den 5. januar 2011

Ny blog

Igår malede jeg en del små møbler. Blandt andet en lille sjov reol jeg havde fundet på genbrugspladsen. Den ligner et lille børnemøbel, og er rigtig sød. Men den var mørkbejset og det tog en del stopgrunder og maling, og mangler faktisk en lag maling mere (men jeg løb tør) Og så glemte jeg selvfølgelig et før billede.

Jeg har her til morgen leget lidt med at designe et helt ny blogudseende, uden at jeg helt synes den "sidder i skabet". Jeg har fået en del fif fra SUSI, blandt andet picasa 3. (Jeg skal lige have kontaktet hende med et andet problem).
 DITTE var inde og kommentere på et indlæg og kom med en god forklaring til hvordan jeg  linker til andres blogge. Tak til begge.

Venter stadig på alt det jeg har bestilt på nettet, fra fire steder..UPS.
Fik fra Møllegården igår. En dejlig kasse til mit spisebord..



Og sidst, men ikke mindst, vil jeg byde velkommen til en ny fast læser
(nu har jeg fire)
Det er Frk. Pi-i-galopp, stort og småt der har været så sød.

Nu kalder den virkelige verden snart, jeg må afsted på arbejde. Men når jeg har fri iaften kl.23 er der fire fridage forude...hephey!

Hyg jer derude, hilsen Lene

1 kommentar:

Basse Bufas sagde ...

Så har jeg også meldt mig som fast læser. Hyggelig blog du har.
Kig ind til mig, hvis du har lyst.
Tina:-)