mandag den 3. januar 2011

Mandag!

Så er det mandag igen....
Og det betyder igen tidligt op og madpakker!
Vores plejebarn var hjemme ved hendes far nytårsaften, hvilket resulterede i en flyverdragt uden lynlås. Arrgghh...
Søndag aften var min mand nødt til at få fat i en af vores venner, der har den lokale SPORTSMASTER. Hu hej, ned og hente en ny flyverdragt så den bette kunne komme i børnehaven uden at fryse. Han gjorde det faktisk godt, ham min mand. Det blev til en MALA flyverdragt i dejlige farver.


Så skulle der ryddes op i syhulen her til formiddag. Jeg havde rodet rigtig meget her i julen..øv.
Og endnu mere øv. Da jeg havde ryddet op var der lige tid til at sy en hynde til stolen på vores repos. Rædsel, symaskinen var i stykker, den har tabt en fjeder. Det var mere end rigelig træls.

Lidt godt er der dog på denne mandag. Jeg var inde på Gabriellas og fik bestilt lidt nyt. INDRETNING MED FARVER havde et link på sin blog (ville også gerne linke til Susi's blog, men det kan jeg ikke finde ud af) og lige en reminder om at der var udsalg. Dejligt..

Der var  tid til overs til at lave lidt jordbærgrød af jordbær fra i sommers.

Uhm..

Og for ikke at glemme..
Jeg havde vundet i DIT OG MIT's give away. (her mangler der også et link, pga manglende teknisk viden) Fik ikke taget et billede af den fine pakke (nåede det ikke da den blev flået op). Indeni var en dejlig paddehat. Den står nu og pynter sammen med et lille hjerte..TAK for de fine ting.



Nu kalder arbejdet. Har en aftenvagt..
Hyg jer derude på den første mandag i året.
Hilsen Lene




2 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Lene.

Rigtig Godt Nytår.
Glæder mig til at se det du har bestilt hos Gabrielles.
Hvis du vil lære at lave et link, vil jeg meget gerne hjælpe dig.
Du siger bare til.
Så skriver jeg det til dig, det er faktisk rigtig nemt.
Ha´en dejlig dag.
Knus Fra Susi

Ditte sagde ...

Godt nytår!
Jeg har også været forbi hos Gabrielle i dag, det kan hurtigt blive dyrt ;)
Dejligt du blev glad for paddehatten, jeg har også mine stående endnu, synes ikke de er specielt julede, vel?
Skøn flyverdragt I fik fat i, selvom omstændighederne var træls!
Ummm...jordbærgrød af sommerens jordbær, så må forår, varme, sol og sommer gerne snart komme.
Når du vi lave et link i et indlæg, så "highlighter" du de/det ord du vil lavet linket til, derefter trykker du på "link" øverst i værktøjslinien, der vil så åbne en ny side, hvor du skriver webadressen på linket, derefter trykker du ok. Tjek efterfølgende om linket dur.
Håber du kan bruge forklaringen, vi ses!