onsdag den 19. januar 2011

Noget fra hånden

Så er endnu et hængeparti "done"!
Vindfanget er blevet løftet lidt.


Jeg vil gerne at rummet har det  dersens rustikke look, sådan lidt "lade-agtig".
(Undskyld det lidt sløret billede)
Tror et gammelt vaskebræt vil passe godt over microovnen.
(som jeg skal have gemt væk på en eller anden måde)



Vindfanget er en lille tilbygning, hvor vi i samme omgang flyttede yderdøren. Og dermed et "kold-rum".



Og da det er stedet hvor vi kommer ind med våde støvler, flyverdragter, regntøj, sports-og skoletasker og hvad ved jeg. Ja så skal det  være muligt at tage af, hænge op og gemme væk.



Lidt pynt og hygge, og en sjov gadget til nøgler.



Så er den vist klaret indtil videre.

Nu vil jeg hente den bette og så er det afslapning resten af dagen. Der er jo håndbold i tv'et...og mon ikke jeg når at læse det her inden ;-)



Vi ses...Lene


3 kommentarer:

Balles Bazaar sagde ...

Hej Lene
Hvor er det bare blevet godt. Jeg er meget imponeret over hvor færdigt alting er. Hjemme hos os har vi en tendens til at stoppe når vi er nået 80% i mål. Der mangler altid det sidste finish. Har du nogle gode fif til hvordan det der "fif stadie" nåes.
Jane

Oline Art sagde ...

Det er simpelthen blevet så fedt og lækkert. Det kan i da kun blive glade for. Tillykke med det super flotte resultat:-)

Ditte sagde ...

Hvor er det lækker og stilrent. Er vild med de hængsler og lign. I har på dørene.