onsdag den 19. januar 2011

"Kontor"

Vi har en slags kontor i vores køkken - alrum.
Her har vi et skab (magen til køkkenet) med alt fra kontormapper, papir, printer o.lign. det hele er gemt væk.
Men vi har stadig brug for en opslagstavle til vores kalender og andre vigtige papirer. Men der er også en masse ting som "roder" såsom pizzamandens menu, køreplaner.

 Før hang det hele med magneter på vores køleskab, men jeg syntes det så så rodet ud. Så nu har jeg købt en magnetplade i IKEA.
 På pladen hænger en "papirsamler", som jeg har lavet af kraftig pap og derefter har jeg limet en rest tapet på. Og jeg synes faktisk at det ser fint ud.


Papirsamleren gemmer på alt rodet og er nem at tage ned.





Så det var lige et hængeparti jeg fik overstået. Er i gang med det næste...
Vores vindfang.

Vi ses senere...Lene

Ingen kommentarer: