fredag den 17. december 2010

"Palle"

Iaftes da jeg kørte hjem fra arbejde, klokken var henad 23, sad jeg og tænkte lidt over min blog. Har været på et par uger og har slet ikke fået nogen kommentarer eller faste læsere. Ikke fordi jeg regnede med at andre bloggere ville flokkes som fluer på et stykke fluepapir. Men min forventningsglæde om at være blogger, gjorde at jeg fik helt sommerfugle i maven over hvad der kunne komme af feed-back når jeg åbnede for min "nye verden". Og jeg ventede og jeg ventede.....INTET, snøft. Følelsen af at være Palle alene i verden var tung.

Så igår da jeg kørte hjem tænkte jeg: fredag vil jeg prøve at kontakte nogle kloge hoveder fra administrationen af blogspot (hvis der var en sådan). Det var jo sikkert en aktiveringsfejl eller noget i den stil. Det kunne vel fixes. MEN da jeg så åbner computeren her til morgen...
OH HAPPY DAY! En kommentar og to faste læsere!!
Sikke en dejlig dag det allerede bliver..
Så tak til SOLSIKKE og INDRETNING MED FARVER, to nye blog-venner

Ingen kommentarer: