tirsdag den 14. december 2010

På job igen

Igår aftes var jeg så på job igen. Utroligt som det tager meget af ens fritid - det der job!
Nå men de unge skal jo også lave julegaver til familie og bekendte. En af de ting der kunne laves var små moccakopper vi havde fundet i genbrugsbutikken. Vi smeltede stearin og hældte i kopperne, og vupti...
En rigtig sød lille gave.

På jobbet har jeg mulighed for at bruge lidt andre farver end rød, hvid, sølv og grøn som jeg bruger herhjemme (er jo lidt for konservativ i min egen julepyntning!)
Så der er brugt lilla, sølv og turkis. Lidt sjovt at gøre noget andet. Billederne er lidt sløret. Er taget med min IPhone, hvilken ikke er det bedste kamera...




Idag står den på julegave indkøb og i aften skal der laves havregrynskugler og snebolde.
Det er jo snart...du ved nok :-)
God dag fra Lene

Ingen kommentarer: