søndag den 25. december 2011

Stille julemorgen

Jeg er den eneste i huset der er stået op.
De to andre sover.Og ja, vi er kun tre hjemme.
Vores to plejebørn er ved deres forældre. Ganske underligt, at de ikke var og fejre med os. Men det vil de aldrig være.

Fredag fik jeg en pakke med posten.
Fra en pige her i blogland.
Smukt pakket ind og med en varm julehilsen.


Indeni var to smukke ugler. Lige i min farver. Jeg ved ikke om det er juleugler, men de bliver i hvert fald ikke pakket væk efter julen. Så skal de hænge i min stue.



Som I kan se, er de fra Balles Bazaar.
Tusind tak for den dejlige overraskelse Fru Balle.
Hvor er jeg glad for de smukke ugler!

Fortsat god jul til alle i blogland.


5 kommentarer:

vidunderlige univers sagde ...

Glædelig jul søde Lene... Hvor heldig har du lige lov at være.. UGLER... Øjj mand hvor er de søde.. ja de kan da til hver en tid stå fremme..;0)
Ha en go 25 dec...
KH iben

fru Øvig sagde ...

Hvor er det nogen skønne ugler, bliver helt misundelig. Det er vist ikke juleugler, kan sagtens være helårs

Balles Bazaar sagde ...

Kære Lene
En glædelig Jul til dig og dine.
Jeg er glad for at uglerne nåede frem og at de falder i smag. Du skulle jo ikke snydes for en kalendergave, når du ikke nåede Den kreative Pakkekalender.
Her nyder vi også Juledagens fred og ro. En gå-tur, en lang middagssøvn, bøger i sofaen og unger der er igang med den 3. Legokasse - sådan skal en 1. juledag være.
Jane

Anonym sagde ...

This article will assist the internet users for building up new blog
or even a blog from start to end.
cleaning hardwood floors

Here is my blog post: hardwood flooring
my website - hardwood floor

Anonym sagde ...

I enjoy, cause I discovered just what I was looking
for. You have ended my 4 day long hunt! God Bless you man.
Have a great day. Bye
hardwood floors

Look at my web page - installing hardwood floors