tirsdag den 13. december 2011

Gaver

Jeg havde meldt mig til "en god gerning" hos Frejvald.
Her er hvad den gode gerning går ud på:

Når man er barn, er julen en af de vigtigste tider på året. Men nogle børn må tilbringe julen i en hospitalsseng. Jeg håber, vi sammen kan gøre det muligt for disse børn at glemme sygdom for en stund og bare glæde sig over julen.

Derfor vil jeg opfordre alle til at lave en julegave til de indlagte børn. Du må lave lige, hvad du har lyst til og lige så mange gaver, som du vil. Den eneste regel er, at gaverne skal være hjemmelavede.

Gaverne vil blive delt ud på Odense Universitetshospital i dagene op til jul og i juledagene.
På OUH's børneafdeling er der børn indlagt med bl.a. hjertelidelser, kræft, stofskiftesygdomme, spiseforstyrrelser, selvmordsforsøg og medfødte eller erhvervede handicaps.


To gaver er det blevet til, og sendt i dag.

2 kommentarer:

Balles Bazaar sagde ...

Hver er det da bare nogle fine gaver. Både til en lille og en større størrelser. Hatten af for din hjertelighed.

vidunderlige univers sagde ...

Nåee en sød pellefant.. Super goe gaver:0)
Jeg ville osse ha deltaget - men har ikke nået det - håber der kommer en mulighed igen engang..
Go dag.. KH Iben