søndag den 3. april 2011

Været nede

Eller det vil sige, det har min computer været, og er faktisk endnu.
Men jeg har aller nådigst fået lov at låne min store piges.
Ikke fordi der er sket en masse, har arbejdet en del, og arbejdet har været psykisk hårdt denne uge.
Det gør mig træt.
Så det er mest hækletøjet, der har stået for tur.

Men det er også blevet til lidt syning.
To pingvinposer



Og to monsterposer.


De bliver sat til salg i "Min bette butik".

Søndagen byder ikke på andet end afslapning. Håber alle derude i blogland hygger sig.

Hilsen

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej hvor er de søde - men et dumt spørgsmål, hvad er de til?

Husk og besøg min blog, hvor min første give away også findes :)

- bilgaardkreative.blogspot.com

Basse Bufas sagde ...

Hvor er de skønne.
Håber du ladet lidt op igen i det skønne forårsvejr i går.
Venligst Tina:-)

Stine sagde ...

Hvor er de søde! Jeg kan især godt lide monsterposen :)

Lene sagde ...

@bilgaardkreativ: man kan bruge dem til forskellige tin. Min pige på 12 hægter den på sin skoletaske og har sin husnøgler og penge i den. Når hun skal til sport har hun også sin mobil der. Så roder det ikke rundt i tasken.
Min veninde har fået en til sutter, den hægter hun enten på barnevognen eller pusletasken...

Og så må jeg hellere ind og tjekke din give away ud!

Anonym sagde ...

Ej hvor smart :P Tak for svaret, så giver det mere menig for mig :)

Frk Lehmann sagde ...

Hvor er de super smarte.. Det var lige sådan en jeg ledte længe efter til og sidde på barnevognen, da Lukas var lille.. Til sutter :o)
Go´aften :o)