mandag den 28. marts 2011

Ikke helt i skabet

I nat kunne jeg ikke sove. Vågnede og tænkte på stakkels lille Holger alene ude i Tranum Klitplantage, stadig ikke fundet.
Det er jo ikke andet en 10 km herfra.
For at tænke på noget andet, prøvede jeg at udtænkte en fiffig ide til at bruge noget af det stof jeg havde fået til blogtræf i lørdags.
Så imorges var det direkte til symaskinen da familien var sendt afsted.
Men den sad altså ikke lige i skabet som jeg havde håbet på, den dersens ide.




En pung med en ring til nøglerne til huset.
AARRGGHHH, ved ikke rigtig...
Måske skal jeg bare se lidt mere på den.

Nå, mens jeg ugler rundt i det, lavede jeg også et nåleetui.





Det er 8x8 cm. Men ved ikke om den så "er i skabet"!
Måske skulle jeg arbejde lidt mere med design og funktion.
Eller bare lade dem ligge lidt.

Fortsat god mandag
Og velkommen hjem igen, Holger.

Hilsen Lene




16 kommentarer:

Margit sagde ...

jeg er ellers vild med din ugle - søg og flot og god detalje.
bare op med næbbet :)

x

creativetail

Dorte Klerke sagde ...

Jeg synes den er virkelig fin, den pung, og kan bruges til mange ting. Og at man så ogås kan have nøglerne ved siden af, gør det jo bare bedre. Den kan bruges til bind/trusseindlæg, så det virker mere diskret etc. Håber jeg også bliver så kreativ en del. Nu har jeg i hvert fald købt mig en symaskine og syr der udaf - og det er faktisk lidt din skyld, din uglepakke inspirerede mig, så tak.

Nålebogen er også fin.

Unknown sagde ...

Den er da helt fantastisk din uglepung. Sådan en gad jeg godt eje :o)

Kh. Irene

Lin sagde ...

Mens du nu "ugler" i det, som du selv skriver hihi, vil jeg lige laegge en "ugle" mere paa og sige at din lille pung er da saa soed. Naale-étuiet er da heller ikke til at staa for, saa ugl du endelig videre. Det er ugle'me smukt det der kommer ud af det.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

De er da bare så flotte dine ugle sager.
Har også tænkt på lille Holger, de må have været nogle frygtelige timer for de pårørende.
Dejligt det endte som det gjorde.
Sej lille knægt...
Knus Fra Susi

Julie sagde ...

Ej da, jeg synes den er fantastisk ;0)
nåleetuiet er da heller ikke til at stå for

Lenesquilt sagde ...

Ja tænk så glad man kan føle sig på vildt fremmede manneskers vejne, det er bare så godt at han blev fundet i god behold.

Line sagde ...

Jeg synes nu den er blevet god - jeg er faktisk ret vild med den uglenøglepung :)

BY RIKKE sagde ...

Nyd den ros du får, nogen gange er det det der skal til for at man selv kan se succesen. Og jeg slutter mig til koret og fortæller dig at din kreativitet har båret frugt - Keep going, du gør det ret godt !!!!

Helle Jescika sagde ...

Jeg syntes nu den er belvet ekstrem god. Er helt vild med den.

Lisbeth sagde ...

Jeg synes også den er blevet fin.

Mine tanker har også været meget hos den lille familie. Puha - det har ikke været sjovt at være hans forældre. Men han er åbenbart en sej dreng.

Pia sagde ...

De ugler er da bare så søde. Fortsæt du bare med at lave ugler i det design.
Pia

Hanne sagde ...

Jeg synes også at den uglepung er superfin. Jeg kunne heller ikke sove i nat pga lille Holger. Fantastisk at han er fundet igen.

Merete sagde ...

Det er da nogle super søde og fine ting du har fået produceret - lav du bare flere ;0)

violykke sagde ...

du styre for vildt, jeg er super vild med dine ting, så fine detalje ♥

Tina Westergaard sagde ...

Ej den nålepung er bare super flot, mon du har den i din butik ?