mandag den 7. marts 2011

Igen en heldig mig

Men jeg ææælsker jo også gaver. Både at give og modtage.  Og disse overraskelsesgaver som man aldrig ved hvad indeholder er så ekstra spændende. Min store pige er ved at gå til, når jeg skal åbne. Eller hvis der ligger pakker hjemme, der skal sendes afsted
Havde jo en pakkeleg kørende her på bloggen, og har så modtaget en pakke fra GÅRDEJERINDEN

Se lige her

 

Så flot en indpakning at jeg næsten ikke nænnede at pakke ud.


Hmm, chokoladen er spist, den var med lakrids. Mine to ynglings!
Tusind tak for en dejlig overraskelse, og mange dejlige ting....



1 kommentar:

Solsikke sagde ...

Heldige dig! :-) Jeg synes også, at det er SKØNT med gaver. Og det er netop så dejligt, at gaver ikke nødvendigvis behøver at være store eller dyre, -små fine, hyggelige ting kan vække stor glæde.
Hav en god dag!
Knus Solsikke