onsdag den 2. februar 2011

Ikke så meget

Det har ikke været en dag med så meget indhold af det kreative.
I hvert fald ikke indtil videre.
Har været en tur i STOF OG STIL, fik handlet lidt til puder til min mor og indkøbt lilla stoffer til babytæppet jeg skal i gang med.
De er i vaskemaskinen lige nu.
Og så alt "rallet" jeg fik slæbt med hjem også.


Var også et smut i PANDURO HOBBY og købte lidt TILDA stoffer.

Jeg har malet mit sofabord, dejligt med lidt lyst i stuen.


Jeg har jo også malet den bettes skolepult, men den er lige som ikke "færdig"
Vil gerne lave lidt udsmykning på den,men ved ikke lige hvad.


Posten kom med lidt GREENGATE.
Det er fra Emily Rose, venter på lidt fra Gabrielles.


Nu tror jeg at jeg vil gå i syhulen indtil aftensmaden skal laves.
Arbejder på en ny give away med navnet
NUDE FLASH.

Vi blogges...Lene

1 kommentar:

Dorte Klerke sagde ...

Lyder da lidt frækt det der "Nude Flash" haha, men også spændende.

Jeg er godt nok vild med alle de ugler, der efterhånden er i omløb, findes der egentlig opskrifter på, hvordan de sys, spørger henne med en bordsymaskine på størrelse med et "lille" a4-ark.