fredag den 4. februar 2011

At surfe og finde nye ideer

Når jeg har tid (som idag med et sygt barn der bare sidder og sidder) så tjekker jeg ud hvad der er på nettet af dejlige sager og ikke mindst vidunderlige mennesker.
Her er en jeg tit kikker ind hos


Et par fødselsdage siden, havde min store pige et overnatningsparty og jeg fandt inspirationen til kagerne her hos en dejlig kagemager.
Jeg lavede  "burgere med pommefrites".

Min datter hedder Sif


Men hun har også en ide til en fantastisk værtindegave.
Alle ingredienser til amerikanske cookies med chokolade knapper puttes i et glas og dekoreres.
Det eneste modtageren skal tilsætte er æg, smør og vanilie.


Hos Susi med INDRETNING MED FARVER fandt jeg et link hvor man selv kan lave etiketter.Siden er lavet af DANSUKKER
Der er også etiketter på Bakerellas side

Bakerellas speciale er "cakepops", men gå selv ind og se hvad det er.
Og der er mange gode opskrifter!  Alle slags kager.



2 kommentarer:

Line sagde ...

Hvor smart med det glasset med ingredienser - rigtig god værtindegave.

Kirsten sagde ...

super ide med glasset - kunne fx. også bruges til min "papmor" som har ALT inkl. en mand der elsker kage!
Burgeren ser fantastisk ud :-)