søndag den 26. februar 2012

Jeg ææælllssskkkeeerrr!

Ja, det er altså dette super forum kaldte blogland jeg er helt pjattet med.
Igår var der blogtræf i Risskov arrangeret af LaraLil.
Tak, Anna!

Og her mødte jeg "gamle" kendinge, nyopdagelse af andre lækre bloggere og et ansigt på 35 cyperspace krea-kvinder.
Alt i alt en forrygende dag...

Og ikke mindst tak til de fire andre tøser jeg kørte med.
Hvor hunden det var en sjov tur!



Deltagerlisten kan I finde hos LaraLil.
Der er mange blogge, der er et besøg værd.



Camilla, yderst til højre, var en af de fantastiske piger som havde kage med.
Jeg tog et lille stykke , for jeg er jo på kur.
Men var så tilbage og tog et kæmpe kolo-enormt stykke.
Spiste det hele og fik enormt meget kvalme.
Hold nu da kaje, den var god!!
Camilla har linket til opskriften på hendes side.


Vi bestilte sandwich fra et sted tæt på.
Jeg fik en med krabbesalat.
Igen spiste jeg mere end jeg havde behov for!

Der var pakker til os alle med venlig hilsen fra


Og pakker til værtinden.


Der var også pakker til alle, i det utrolig højlydte pakkespil.
Jeg har selvfølgelig ikke fået taget et billede af min fine pakke.

Idag har jeg været træt.
Men træt på den fede måde, og glæder mig allerede til næste træf. Hvor det så end bliver.


7 kommentarer:

Elfepigen sagde ...

Sikke en skøn oplevelse:)Den mærkes helt her hen til mig:)

Knus og kram herfra

Unknown sagde ...

hej Lene

Selv tak.. Det var ganske hyggeligt. Dejligt at du kunne køre med os alle..

Glæder mig også til næste gang..

Slap nu af, søde.. benene op, hold på maven og grin dig gennem ugen som kommer...

Kram Lone

frk.regnbue sagde ...

Tak for sidst. Det var rigtig hyggeligt at møde dig:-)
Kh Christina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud.
Har gået og tænkt på om jeg snart skulle melde mig til et blogtræf, det lyder så hyggeligt.

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Gustavs mor sagde ...

Det ser da bare super hyggeligt ud :) Håber selv at kunne deltage i et blogtræf :)

Line sagde ...

Selv tak for en virkelig dejlig dag i godt selskab :)
Kh Line (der vist vandt noget nær alle dine pakker i pakkelegen)

Balles Bazaar sagde ...

Jeg vil også prøve. Næste gang der er en chance, VIL jeg være med. Det ser bare for hyggeligt ud.