fredag den 9. september 2011

Op på hesten

Nu skal jeg altså have gang i det overskud.
Selvom jobbet er sagt op, og jeg holder før den obligatoriske måned pga ferie. Ja, så har jeg stadig vagter indtil d. 20/9. Så dobbelt op på jobs lige pt.
I dag har jeg gået 5 km med barnevognen og hundene, bare for at få blæst hovedet igennem.
Og den nye frisure som jeg bare æææælllsker!

Og så kan man jo også godt shoppe lidt. Og jeg var lige omkring Butik NØ til lidt hamstring.


Jeg er også i gang med at eksperimentere med at hækle i murersnor.
Lidt hårdt at hækle med, men farverne er bare super.
Døjer lidt med montering af knappen, har prøvet at smelte knuden.
Nu må vi se om det holder.



Lidt bær fra haven til at lave syltetøj.


Mon jeg når lidt syning også??


2 kommentarer:

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Ai hvor sjovt at hækle i murersnor. Jeg bruger masser af murersnor...men det er til ophængning af mine malerier .....ohh jeg har også lige hamstret en del maskingtape :-)

Katrine sagde ...

Hej da !

Jeg har "masser" erfaring i murer snor. tjek evt mit ipod itui ud på min blog. jeg har sat knap på med knude på bagsiden. det er rigtigt det er ret "hårdt" at hækle i, jeg har bare brugt en større nål end jeg ellers ville. og en pokkers masse knofedt :P resultatet er VILDT fedt og min ipod bliver ALDRIG væk i tasken :) next stop er at lave nogle blomster el lign i snoren og add'e det til noget andet sejt homemade :D

Btw.. vildt fede DYIs. glæder mig til at følge din blog.